Kada je književnik Gustav von Ascenbach stigao u kolerom prožetu Veneciju na odmor u noveli Thomasa Manna iz 1912., Smrt u Veneciji, nije ni slutio da će upoznati adolescenta s kojeg neće moći maknuti pogled, svog anđela smrti. Isto tako ni 15-godišnji ljepotan Björn Andrésen nije slutio kolike će poglede privući i koliku će slavu steći kada je u grad na vodi stigao zbog uloge u ekranizaciji novele pod palicom slavnog talijanskog redatelja Luchina Viscontija.
U novom se tjednu fikcija i stvarnost počinju ispreplitetati, kao i uloge koje igramo, uz dokumentarni film švedskog redateljskog dvojca Kristine Lindström i Kristiana Petri Najljepši dječak na svijetu. U središtu je glumac koji je utjelovio neodoljivog Tadzija, tajanstveni Andrésen koji se čitav život pokušavao riješiti Viscontijevog pečata najljepšeg, istovremeno se noseći s brojnim tragedijama koje su uslijedile.
Pratimo ga na putovanju mjestima od značaja i sjećanjima iz mladosti, kako je od tinejdžerskog idola postao starac duge sive kose koji se uči nositi sa životnim izazovima. Kinopremijera je u četvrtak 16. ožujka, a nakon projekcije održat će se razgovor s glumcima Marijom Škaričić i Karlom Mlinarom te kazališnom redateljicom i bivšom dekanicom ADU-a Frankom Perković. Film je na programu i do kraja tjedna.
U petak 17. ožujka otvaramo novu sezonu programa najznačajnijih dokumentarnih ostvarenja Hall of Fame, posvećenu intrigantnim pseudodokumentarcima, uz dva kultna fiktivna dokumentarca: Oskarom nagrađenu Ratnu igru Petera Watkinsa iz 1965., o mogućim posljedicama nuklearnog napada u Engleskoj, i Ambasadu legendarnog Chrisa Markera iz 1973., prodornu političku alegoriju o jednom (ne)stvarnom vojnom puču. Uvodnu riječ održat će filmski redatelj Igor Bezinović.
U znak podrške štrajka Woltovih dostavljača u subotu donosimo Pravu cijenu online poslova Shannon Walsh, kanadsko-francusku produkciju koja se bavi problematikom koja sve više puni novinske stupce – ljudima koji u gig ekonomiji izvlače deblji kraj. Zavedeni obećanjima fleksibilnosti i neovisnosti, radnici iz cijelog svijeta bivaju uvučeni u sasvim drugačiju stvarnost.
Na nedjeljnom programu dodatna je projekcija punk doku-drame o jednoj velikoj ljubavi i velikom buntu, Kako spasiti mrtvog prijatelja Marusje Siroječkovske. Iz 150 sati materijala snimljenog tijekom 12 godina redateljica vješto komponira 103 nezaboravne minute filmskog koncerta posvećen senzibilnom prijatelju kojeg je život u Rusiji proždro.