Japanska vizualna umjetnica Yayoi Kusama poznata je po svojim točkastim kompozicijama koje su s vremenom s površine platna prešle i na druge predmete, kao i na čitave ambijente. Iako publika i kritičari njezina djela često doživljavaju veselima i razigranima, za Kusamu su ona izraz boli i teškoće života s psihičkom bolesti, koju olakšava jedino bavljenje umjetnosti. Točkice (polka dots) koje opsesivno koristi kroz čitav svoj opus imaju dvojaku funkciju – istovremeno služe da ispriča osobnu priču o sebi i svojoj bolesti, ali i da svojom mnogobrojnošću stvore efekt samo-uništavanja koji je važan dio njezine umjetničke filozofije. Redateljica Heather Lenz sedamnaest godina pokušavala je snimiti film o umjetnici čiji ju je rad privukao još za studentskih dana. No, iako se bavi umjetnošću od 1950-ih Kusama je priznanje stekla tek nedavno – 2000-ih su joj priređene velike retrospektive u njujorškom Whitney Museum i londonskom Tate Modern, a 2014. godine proglašena je najpopularnijom umjetnicom na svijetu. Usprkos obnovljenom interesu za njezin rad Kusama i dalje (od 1970-ih) živi u psihijatrijskoj ustanovi u Tokiju, ali se nikad nije prestala baviti umjetnošću.
SUNDANCE FILM FESTIVAL / SÃO PAOLO INTERNATIONAL FILM FESTIVAL / CLEVELAND INTERNATIONAL FILM FESTIVAL / THE WIFTS FOUNDATION INTERNATIONAL VISIONARY AWARDS – najbolji dokumentarac / DOCAVIV FILM FESTIVAL / ART BASEL / SYDNEY FILM FESTIVAL