Godine 1968. Godard je zajedno s pionirima direktnog filma D.A. Pennebakerom i Richardom Leacockom namjeravao snimiti svoj prvi američki film koji se prigodno trebao zvati 1 A.M. (One American Movie). Film se trebao bazirati na Godardovim američkim putovanjima i susretima s prominentnim figurama nove ljevice, Crnih pantera i kontrakulturnog pokreta no projekt nikad nije dovršen. Inspiriran sve snažnijim otporom Vijetnamskom ratu Godard je bio uvjeren da će se revolucija svaki čas dogoditi u SAD-u – zamislio je razlomljen i kritičan portret Amerike gdje se glazbeni momenti (Jefferson Airplane, proslavljeni bend kontrakulturnog psihodeličnog rocka, tijekom koncerta na krovu zgrade u New Yorku, ali i free jazz Amiri Barake koji pada u trans plešući na ulici) izmjenjuju sa susretima sa simboličkim figurama smještenima u različite situacije: Elridgeom Cleaverom, jednim od čelnih ličnosti Crnih Pantera u njegovoj kući u Oaklandu; Tomom Haydenom, vođom Students for a Democratic Society, glavnog pokreta oporbe na kampusima, ali i jednim od osmorice na sudskom procesu u Chicagu i partnerom Jane Fonda, snimljenim u Berkleyu; te glumcem Ripom Tornom kojeg snima tijekom njegova posjeta jednom većinski Crnom razredu u Brownsvilleu, skromnoj bruklinškoj četvrti. Godard snima i mladu odvjetnicu zaposlenu u Chase Manhattan Bank, Carol Bellamy, koja opisuje svoj radni dan u središtu kapitalističkih financija. U drugoj fazi namjeravao se vratiti tekstovima intervjua te dodati treću diskurzivnu razinu, igru i analizu.
Međutim, Godard je bio razočaran što se revolucija koju je anticipirao nije dogodila te je zbog problema sa snimanjem, tehničkih poteškoća, policijskih upadica i sukoba s Leacockom i Pennebakerom oko načina snimanja na kraju odustao od ambicioznog projekta. Ubrzo nakon ove američke pustolovine Godard je osnovao grupu Dziga Vertov u sklopu koje je zajedno s Jean-Pierreom Gorinom realizirao svoje najradikalnije i politički militantne filmove. Pennebaker je pak zbog potpisanog ugovora o koprodukciji s Public Broadcasting Laboratory morao nešto isporučiti – 1 A.M. je tako postao 1 P.M. (One Parallel Movie – ili kako ga je nazvao Godard One Pennebaker Movie). 1 P.M. sastavljen je isključivo od radnih kopija scena koje su Leacock i Pennebaker snimili pod Godardovim vodstvom, ali i mimo njegovih uputa, sa što je moguće manje montaže. Riječ je o fascinantnom i iznenađujućem dokumentu vremena koji zadivljujuće kombinira film istine, politički teatar i iskrene razgovore s ključnim protagonistima burnih šezdesetih.
Uvodnu riječ u film održat će filmska kritičarka Višnja Pentić.
Film prikazujemo u sklopu ciklusa „Nekonvencionalni portreti“ koji okuplja kultne filmove i zaboravljene klasike iz dvaju stilski srodnih pokreta koji su 1960-ih promijenili lice dokumentarnog filma. Američki direktni film i francuski film istine dijele sudioničko promatrački odnos prema snimanome i tzv. muha na zidu pristup te stvaraju portrete osobenjaka, izopćenika, buntovnika i mentalno rastrojenih pojedinaca koji dovode u pitanje društvene konvencije, normalizirane obrasce ponašanja i javno mnijenje kao puki konstrukt političko-pop-kulturne mašinerije spektakla.
Hall of Fame – vodič kroz povijest dokumentarnog filma serija je predstavljanja najznačajnijih dokumentaraca koji su svojim inovativnim pristupom utjecali na razvoj dokumentarizma.