Grčka, rane 1970-e. Obitelj posjećuje Nacionalni povijesni muzej. Dok lutaju među izlošcima Revolucije iz 1821. godine jedna od slika oživi. „Sabotirana“ verzija nađenog propagandnog filma koji je producirala grčka vojna hunta da bi podržala uglavnom osporenu tvrdnju – za mnoge nacionalni mit – povezan s rađanjem moderne grčke nacije i izgradnjom njezina etničkog identiteta.
Marina Gioti (1972.) je filmašica i vizualna umjetnica bazirana u Ateni, u Grčkoj. Nakon što je studirala strojarstvo i znanost o okolišu njezin interes za film i vizualne umjetnosti postepeno je prerastao u njezin poziv. U svojim filmovima, instalacijama i medijskoj umjetnosti često ponovno posjećuje povijesne ere i priče koje nude čitanja oprečna dominantnim narativima. Njezini radovi predstavljeni su diljem svijeta na brojnim festivalima, uključujući Berlinale, TIFF, CPH:DOX, Transmediale te muzejske manifestacije i bijenala uključujući 5. Thessaloniki bijenale, Wroclaw Media Art bijenale i 1. Anren bijenale u Kini. Godine 2017. sudjelovala je kao umjetnica na documenta14 u Ateni i Kasselu te je postala stipendistica Akademie Schloss Solitude u Stuttgartu. 2019. je provela u IRCAM-Centre Pompidou radi razvijanja audiovizualnog projekta Atlas-A Sound Cartography of Europe, prema zajedničkoj narudžbi IRCAM-a, ZKM Center for Art and Media Karlsruhe i Onassis Stegi.