Kronika života i smrti Timothyja Treadwella, entuzijasta opčinjenog medvjedima koji je trinaest godina posjećivao Nacionalni park Katmai na Aljaski kako bi ondje živio s grizlijima i proučavao njihove navike. Usprkos 35 000 sati miroljubivog suživota s opasnim životinjama i neizmjernom divljenju koje je za njih osjećao Treadwella i njegovu djevojku Amie Huguenard u listopadu 2003. ubio je i pojeo nepoznati medvjed.
Ova bizarna dokudrama sastoji se od Treadwellovih snimaka vlastite interakcije s medvjedima tijekom posljednjih pet godina života te intervjua s ljudima koji su ga poznavali – od obitelji i prijatelja do stručnjaka za medvjede i prirodu. Paralelno s pričom Herzog u ulozi naratora svojim specifičnim, teutonskim glasom iznosi i vlastitu interpretaciju događaja te zaključuje kako je, drugačije od njegova viđenja prirode kao hladne i okrutne, Treadwellova vizija sentimentalna, a upravo ta sentimentalnost, spojena s nesposobnošću prepoznavanja opasnosti, odvela ga je u smrt.
Herzog je komponirao film iz 100 sati arhivskog materijala, video-snimki koje je sam Treadwell snimio. U njegovu pokušaju bilježenja života u divljini u maniri klasičnog prirodoslovnog dokumentarca i kasnijih avanturističkih reality showova (Man vs. Wild kreće s emitiranjem 2006.) krije se nevjerojatna priča o najmračnijim tajnama ljudske prirode. Herzog je pun hvale za Treadwellovo filmsko umijeće i kadrove kojima (slučajno?) hvata prizore zapanjujuće ljepote a sam Treadwell savršeno se uklapa u herzogovski svijet ekscentričnih samotnjaka i herojskih pothvata osuđenih na propast kojima je posvetio svoje fikcijske i nefikcijske uratke. Glazbu za film radio je nagrađivani britanski gitarist i kompozitor Richard Thompson. Grizzly Man se redovito nalazi na ljestvicama najboljih dokumentaraca svih vremena i nagrađen je na brojnim festivalima uključujući Sundance Film Festival gdje je odnio nagradu Alfred P. Sloan.
Uvodnu riječ u film održat će filmolog Silvestar Mileta.
Film prikazujemo u sklopu ciklusa Arhivski dokumentarci i politike sjećanja. U novoj sezoni Hall of Famea prisjećamo se nekih od najznačajnijih dokumentaraca koji su sastavljeni od pronađenih snimaka (found footage) i arhivskih materijala čijim umetanjem u naraciju filmaši često propituju konstruiranost zbilje.