KineDok: Što da se radi?
KineDok: Što da se radi?
Je li moguće biti radnik i buniti se protiv kapitalizma? Zna li se unaprijed ishod svake eventualne pobune?
Je li moguće biti radnik i buniti se protiv kapitalizma? Zna li se unaprijed ishod svake eventualne pobune?
Dvije obitelji u borbi za pravdu iz digitalnog zatvora kineske države nadzora.
Dvije obitelji u borbi za pravdu iz digitalnog zatvora kineske države nadzora.
Filmski portret zajednice radnika u tvornici ITAS u Ivancu koja udružuje snage kako bi zaštitila svoj rad, ali i žrtvi koje je prisiljena podnijeti na putu prema cilju.
Manifestno ostvarenje cinéma-vérité u kojem pratimo svakodnevicu mladih Parižana kroz jednostavno ali kompleksno pitanje: Jeste li sretni?
Tijekom jedne godine pratimo svakodnevicu mališana Baldera i Haakona (2) u vrtiću u Norveškoj. Film nam omogućuje da vidimo kako se djeca međusobno druže i komuniciraju.
Tijekom jedne godine pratimo svakodnevicu mališana Baldera i Haakona (2) u vrtiću u Norveškoj. Film nam omogućuje da vidimo kako se djeca međusobno druže i komuniciraju.
Dvije obitelji u borbi za pravdu iz digitalnog zatvora kineske države nadzora.
Je li moguće biti radnik i buniti se protiv kapitalizma? Zna li se unaprijed ishod svake eventualne pobune?
Je li moguće biti radnik i buniti se protiv kapitalizma? Zna li se unaprijed ishod svake eventualne pobune?
Redateljica Lina Soualem filigranski isprepliće vlastite obiteljske priče koje su se prenosile kroz četiri generacije, stavljajući u prvi plan iscjeliteljsku moć pripovijedanja, dok u njenoj pozadini odzvanja tragična povijest Palestine.
„Eminentni pjesnik izgubljenih filmova“ Bill Morrison koristi snimke policijskih tjelesnih i drugih nadzornih kamera kako bi rekonstruirao čikašku policijsku pucnjavu iz 2018. u kojoj je besmisleno ubijen Harith Augustus, 37-godišnji afroamerički brijač.
Bardska bajka o kraju jednog svijeta i početku novog, apokaliptična komedija koju odlikuju raskošna fotografija, nezaboravni vidici te zarazna nevinost i nada novih generacija.
U suorganizaciji Restarta i Subversive Festivala redatelj i producent Mohanad Yaqubi, član kustoskog kolektiva Subversive Filma, koji istražuje militantne filmske prakse, održat će masterclass pod naslovom Arhivističke prakse otpora.
Reel 21 je produžetak i refleksija na zbirku od 20 filmova snimljenih na 16mm filmskoj traci, koju je u Tokiju sačuvao japanski pokret solidarnosti s palestinskim narodom
Audiovizualna razglednica i znanstveno-fantastični dnevnik sniman iz perspektive redateljičina virtualnog alter ega iz doba usamljenosti, budućnosti u kojoj su digitalne tehnologije i AI potpuno poharale svijet uz devastaciju okoliša, nepovratno narušavanje bioraznolikosti i prevlast tehnosfere nad biosferom.
Izvan kadra: Revolucija do pobjede meditacija je o borbi palestinskog naroda za proizvede sliku i samo-reprezentaciju prema svojim vlastitim uvjetima.
Tinejdžer Rasmané i njegovi vršnjaci svakodnevno rade od jutra do mraka u rudnicima zlata u Burkini Faso. Bez sigurnosne odjeće i pod najnesigurnijim uvjetima, rade 100 metara pod zemljom do iznemoglosti, naoružani samo pijucima kako bi došli do toliko željenog zlata.
Filmski feljton, glazbena komedija, društvena satira začinjena izrazito mračnim humorom… Ruiz je svoj nedovršeni film Socijalistički realizam opisao kao „političku sapunicu“ o prijateljstvu između sitnoburžujskog stranačkog dužnosnika i probisvijeta iz radničke klase
Poetsko, osjetilno istraživanje teksture i koncepta postojanja, levitirajući unutar granica kolektivnog očaja.
Ova zanimljiva, neturistička priča s Brača razbija predrasude o “ezoteričnim hipi komunama” te pokazuje sav rad i teškoće kroz koje treba proći da bi se moglo živjeti u jednoj takvoj zajednici.
Louis ogoljuje svoju intimu i vodi nas na mjesta koja smo već upoznali u njegovoj autobiografskoj prozi koja razotkriva klasno i seksualno nasilje i maestralno spaja privatno i političko.
Knjiga Care New Daggett propituje njihov odnos kroz koncept petromaskuliniteta, koji ispituje povijesnu ulogu sistema fosilnih goriva u podržavanju bjelačke patrijarhalne vladavine.
Boštjan Nedoh: Tigrovski skok u povijest: Benjaminov historijski materijalizam ili kako stati na kraj priči o kraju kapitalizma.
Elle O’Rourke: „Što je to trulo u državi Britaniji?“ Anti-rodni pokreti i anti-trans internacionala
Okrugli stol o Krležinom eseju o Rilkeu kao paradigma u sklopu 17. Subversive Festivala.
Richard Seymour (Salvage Collective): Dijalektika katastrofe: granice materijalizma u sklopu 17. Subversive Festivala.
Konzumeristička kultura upravljana rastom evidentno je katastrofalna za okoliš te postojano ovisi o neokolonijalnom transferu rada, resursa, proizvoda i usluga iz najsiromašnijih zemalja u one najbogatije.
Predstavljanje knjige Katarine Peović Spontana ideologija svakodnevnih pojmova u sklopu 17. Subversive Festivala.
Predavanje koje će održati član kolektiva George Edwards razmatra anti-ekološke dimenzije ekstremne desnice, s posebnim naglaskom na strategije i procese koje potonja koristi za mobilizaciju povodom klimatske krize. Nakon predstavljanja kolektiva i njegova dosadašnjeg rada, preispitat će se suvremena politika u polju „borbe protiv automobila“.
Predavanje Jodi Dean organizirano u suradnji s Multimedijalnim institutom u sklopu 17. Subversive Festivala.
Razgovor i predstavljanje knjige u kojem sudjeluju Boris Buden, Andrea Radak, Srećko Pulig u sklopu 17. Subversive Festivala.
Predavanje Olivera Nachtweya u sklopu 17. Subversive Festivala.
Predavanje Alenke Zupančić u sklopu 17. Subversive Festivala.
Nakon kraćeg predavanja, održat će se razgovor knjizi Manifest skrbi – politika međuovisnosti, koju potpisuje The Care Collective, odnosno Lynne Segal, Jamie Hakim, Andreas Chatzidakis, Catherine Rottenberg i Jo Littler (AGM d.o.o, 2023., Zagreb, prev. Vlatka Valentić).
Predavanje Christopha Henninga, profesora filozofije i humanizma, u sklopu 17. Subversive Festivala.
Predavanje Borisa Budena o razoružanoj kritici u sklopu 17. Subversive Festivala.
Lidija Vasiljević – „NEsavršeNE”: mitovi o ženskim mentalnim bolestima i njihovom lečenju u okviru 17. Subversive Festivala.