Krajem sedamdesetih porast fašističkih i ksenofobnih tendencija u javnom diskursu podijelio je Ujedinjeno Kraljevstvo. Politički uzlet Nacionalne fronte, popraćen rasističkim javnim ispadima velikana rock scene poput Erica Claptona, dobio je odgovor u formiranju Rock Against Racism (RAR) inicijative. Britanski aktivisti, reggae/ska i punk rock glazbenici (The Clash, Tom Robinson, X-Ray Spex, Steel Pulse, Sham 69 i drugi) organizacijom posebnih koncerata i preko fanzina Temporary Hoarding direktno su se obraćali mladima koji su buntovnički nihilizam zamijenili aktivizmom i pritom pretvorili gaže u žarišta otpora. Redateljica Rubika Shah uz dosad neobjavljene arhivske snimke i intervjue sa sudionicima isporučuje nezaobilazni vodič iz glazbenog aktivizma koji itekako rezonira danas u tmurno doba Brexita i uspona ekstremne desnice koje u mnogo čemu podsjeća na nestabilno političko stanje kasnih 1970-ih. Međutim, kako nas podsjeća Margaret Mead „nemojte nikad sumnjati da nekolicina promišljenih i predanih građana mogu promijeniti svijet. Uistinu, to je jedino što ga je ikad mijenjalo.“ Šačica entuzijasta okupljenih oko fanzina Temporary Hoarding uspjela je makar oduprijeti se statusu quo i promijeniti svoj mikrosvijet, a u mnogo čemu su uzor i preteča današnjih inicijativa poput Extinction Rebellion koje bude nadu u neku bolju sutrašnjicu.
Festivali i nagrade:
LONDON FILM FESTIVAL 2019 – nagrada Grierson / BERLINALE – GENERATION 14PLUS 2020 – posebno priznanje / INDIELISBOA INTERNATIONAL INDEPENDENT FILM FESTIVAL 2020 – nagrada Indiemusic Schweppes / KRAKOW FILM FESTIVAL 2020 – najbolji glazbeni dokumentarac / SUBVERSIVE FESTIVAL 2020
Recenzije:
„Rubika Shah vraća nas u vrijeme kad je popularna glazba, možda posljednji put, imala političku snagu i volju mijenjati društvo nabolje; doba kad su punk, reggae i ska glazbenici ustajali protiv rasizma, fašizma i neonacizma koji su oko sebe širili maliciozni lideri National Fronta. Ponekad i po cijenu razbijene glave.“ – Aleksandar Dragaš, Jutarnji list